分享美國英國個人護理好物,如AVEENO HK, EUCERIN HK

香港仁雜貨舖 HKGrocery: HKGrocery 香港仁雜貨舖 8周年了

總網頁瀏覽量

關於我自己

我的相片
每天花好長時間去搵好貨品, 去格價, 了解特點功能, 親手撰寫貨品中文說明, 無非希望解答你既每一個問題, 為你提供適合你既貨品.

2019年3月3日 星期日

HKGrocery 香港仁雜貨舖 8周年了


2011年3月3日我地晌YAHOO 拍賣開始經營, 岩岩 8 周年
 
呢幾年社會變化好大, 網上平台元祖YAHOO 拍賣, EBAY, 後來又有FB, IG 私人賣野, 舊平台Yahoo式微, 新平台如Carousell, HKTVmall, Fingershopping, 監管情況就唔知 (有時間可以睇客人留言), 但上架費一定只會越來越高.
 
實體店價真棧, 優品360加入戰場以外, 上水屯門元朗開左唔少水貨舖, 連藥房都賣埋水貨. 部份包裝勁似知名牌子, 而外國牌子售價又會平過美國英國澳洲當地, 我地外國朋友睇過價錢, 都驚歎係香港特色: Bodyshop 洗髮水只售$34@
 
部份外國保健品仲被大陸貨金收購, 或者部份標榜美國, 瑞士既貨品, 搵個名人做代言, 其實香港註冊公司.
 
香港零售劇變, 個個都想盡快賺大錢, 唔理手法岩唔岩, 假好評圖, 買IG followers, 都唔使多講.
 
做臭個名, 就轉第2個名, 有同行都轉左3次名.
 
無論社會如何, 我地都堅持有品有格, 8年商譽, 自惜羽毛, 正貨, 正途, 唔花錢賣家, 唔亂吹, 無假圖, 唔吹濕疹救星, 無7日見效, 無買followers, 無負評.
 
捱不了, 就唔做. 唔呃人, 唔轉名.





#周年 #周年紀念 #HKG1 #hkgrocery #心聲 #網店 #網上商店 #onlineshopping

沒有留言:

張貼留言